Sicken flopp

Imorse missade jag bussen. (Som vanligt, eller något.) Jag tog en senare. Väl i stan tyckte jag att jag var smart. Hoppade på buss 17 (som förr alltid passerade Uppsala Science Park?) för att komma till skolan så fort som möjligt. Det slutade med att jag hoppade av näsan vid Lundellska och fick gå jättelångt. Väl framme i skolan hade klassen fått en halvtimme extra provtid (för Kemi-provet vi hade i fredags). SKönt att jag kom när det var fem minuter kvar på den tiden. Han göra en till uppgift. Jag kan inte rå för at jag är långsam. Det där provet sket sig totalt.

PS. Jag har köpt ansiktskräm och rengöring från The Body Shop. Jojoba-serien. Den luktar inte sådär överdrivet gott, mest som vanlig hudkräm, men den är jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0