H&M

  

H&M's sommarbilder är så fina. Värsta känslan. Men jag har inte hittat så mycket som skulle passa än. Jag kanske ska köpa en sån där jättelång klänning. Det låter knäppt, men jag tror jag behöver den. Plus att det skulle vara riktigt skönt. Bara sådär. I mina fina sandaler. Jag kanske borde skriva min essä som ska in imorn. (Vad ska den handla om?) Pling. (inte ett ljud - kanske tyst om man blundar)

PS. Mina favoritjeans = i princip de enda jag alltid använder kommer från H&M och har gått sönder. Jag pallar inte. Nu har jag i prinvip inga jeans. Jag tror jag ska sy en kjol.

Kommentarer
Postat av: Annika

haha nej hon har inte jobb där än men hon har inget sommarjobb och är lite desperat. telefonförsäljare är sista utvägen ;)

2008-05-14 @ 21:07:59
URL: http://annikaholgersson.blogg.se/
Postat av: amanda

mina favvojeans har jag tappat bort :'(

2008-05-14 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0