ja ja ja ja!

ja. ja ja ja ja. JA. JA JA JA JA. JA! alltså ja. jag har aldrig någonsin mer kemi. aldrig aldrig aldrig någonsin mera kommer jag ha det. (förutom att jag ska skriva en kemi-lab). idag gjorde jag slutprovet. i kemi b. det gick pissdåligt. men jag bryr mig inte. för det är slut nu. (imorgon ska jag ta tag i mitt liv, efter alla labrapporter ska vara inlämnade. - och nej. det är inte slut då. det är massa kvar, men det är ändå lite närmare. lite mera klart) och det gick förresten jättebra på matte c nationella. skönt. för jag hade inte pallat fler motgångar. jag kan matte.

nu ska jag snart spela fotboll. ja, visst är det knas. mot lundellska. det är träningsmatch, mixade lag. konstigt, jag har en känsla av att jag inte är bland de bästa tjejerna på skolan i fotboll. (jag spelar inte ens?). och om någon missat det så är det final i champions league. Chelsea - Manchester United. Manchester vinner. lätt.

JA!

Kommentarer
Postat av: Jiyo

Visst e det så härligt, kemi is over!!!

2008-05-22 @ 22:12:26
Postat av: cattis!

inte en enda kemi-labrapport i hela mitt liv. haha

2008-05-23 @ 10:13:09
URL: http://chattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0