my story stays with me

Jag kan inte bara ta bort den här bloggen. Vart skulle två års, visserligen halvkass, dagbok ta vägen då? Det finns ingenstans jag skulle få plats att spara den. Det är roligt att kolla tillbaka då och då för att se hur man förändrats med åren. Man har förändrats mycket. Mycket bra. Nästan så man borde börja skriva i den här bloggen igen bara för att ingen läser den längre. Alla minns chattis. Skulle egentligen velat blogga här fortsatt, men behövde börja på något nytt. Jag ville inte ha gamla arkiven öppna, men jag ville inte slänga, skrota, glömma. Nu finns de här kvar.

(Spänning var ordet).

Tips till Charlotte: chattis.webblogg.se är ledigt!


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej, hoppas du har en bra onsdag :) Tänkte bara tipsa dig om tävlingen i min blogg som avslutas inom kort :)



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-02 @ 16:19:20
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0