Att skriva

Jag skriver och skriver och skriver och skriver. Och skriver. Sedan när jag skrivit klart skriver jag lite till. Och efter det kommer jag på att jag måste leta efter något jag redan skrivit så att jag slipper skriva något nytt mitt i allt skrivande. Jag skriver. Och jag älskar att skriva. Blev precis klar med en novell. Den blev inte bra. Jag är inte bra på att skriva noveller. Jag är bra på att skriva vad jag känner. Vad jag vill. Vad jag tänker. Visst kan jag skriva en novell. Ja, jag kan komma på allt detdär, men det finns så mycket roligare saker att skriva. Sådant som man inte kan tjäna pengar på. Sådant som inte en kotte är intresserad av att läsa. Sådant som är jag, i ett nötskal. Jag älskar att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0