Magproblem

Jag har fått tid hos läkare den 10 september. Långt, jag vet, men det var väl det tidigaste jag kunde få. Vill få verkligt bekräftat vad det är jag inte tål. Har slutat med gluten också. Och idag har jag inte haft ont i magen alls. Så problemet är kanske löst. Frågan är bara hur kul det kommer att vara att varken käka mjölk eller mjöl. Jag överlever.

Idag var jag och shoppade med Macke. Han köpte ett par skor, och jag hittade ett par jag skulle köpa. Kul värre. Lite nödvändig shopping får man väl offra sig för! Cyklade en massa. SKönt att njuta de sista sommarlovsdagarna, även fast det mest innebär långärmat och jeans...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har sett en så snygg klänning på NoaNoa som jag bara måste ha! Bara att spara då. Har en vecka kvar av mitt sommarlov, börjar på måndag.

2007-08-21 @ 08:24:58
URL: http://johannakex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0