Beslutsångest

Jag är trött på att vänta. Jag har svårt att bestämma mig. Ska jag - eller inte? Vem bryr sig? Det spelar väl ingen roll? Gör det det, eller gör det det inte. Faktiskt gör det inte det. Inte alls. Om det hela blir en enda stor flop, kan jag bara gå vidare, lådsas som ingenting. Ingen kommer ändå få veta. För vem skulle säga? Eller. Vem skulle se? Beslutsångest. Sämst.

Förresten ska jag inte till Gotland. Gruvade mig lite för det. Ville inte åka egentligen, men kunde inte bara dissa de andra i sista stund. Så gissa om jag blev lättad när båda två själva erkände till mig att de faktiskt inte var särskilt laddade?! 10 poäng till er, i ärlighet. Skönt för min ekonomi också. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0