Ett sjunde ögonblick!

Igår kväll funderade jag på att ställa klockan på 7. Varför? Jo, för då skulle jag vara vaken när klockan var 07:07:07. Samtidigt som datumet var 07.07.07. Men, jag kom på att, eftersom jag inte är den optimala morgonmänniskan kanske det vore smartare att vänta till nästa år. Det är lite lättare att pallra sig upp klockan 8 på sommarlovet, än klockan sju.. Jag tänkte i alla fall på det, och det är väl tanken som räknas. Och det var inte illa att sova sin skönhetssömn, just i det ögonblicket, heller. (Jag och mina idéer!). Var det ens någon annan som tänkte på det?

Kommentarer
Postat av: alex

de va jättemånga som gifte sig den 7 juli 2007 iår.

2007-07-12 @ 19:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0