Problem är bra

Jag älskar den här platsen. Jag älskar alla människor här. Jag älskar friheten. Möjligheten att bara försvinna. Att andas. Jag känner mig fri, fri som en fågel. Och jag är lycklig. Hur mycket jag än bekymrar mig, tycks allt bli bra. Trots allt kanske det inte finns några problem. I alla fall är det inte problemet som är problemet, utan min/din attityd till problemet. Eller hur var det nu? (okej, jag hade en riktigt bra. Men jag har glömt den) Det finns inga problem, bara lösningar (ja, den andra var verkligen jättera. Fym vad störande att jag drabbades av seniladementa symptom helt plötsligt. Jag hatar blackout. Men, livet går vidare. Och det där är inget problem).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0