Varför sover jag inte?

En sak är konstig. Det är det att jag knappt sovit på hela natten. Eller, klart jag har sovit, men jag har vaknat hela tiden, och mest slumrat hela tiden känns det som. Jag sover aldrig dåligt. Vanligtvis behöver jag bara lägga mig på kudden, för att sedan slockna inom de närmsta fem minuterna. Det var det som var så konstigt. Det är knappast ett alternativ att jag helt enkelt sovit för mycket under detta sommarlov, eftersom jag kan sova hur mycket som helst, ja bra mycket mer än jag gjort denhär sommaren!

I alla fall, så har dagen tänkt vigas åt shopping. Ska träffa en kompis som flyttat till norra Sverige som jag inte träffat på ett halvår. Det ska bli riktigt kul. Har saknat henne.

Alltså, måste försöka sova lite.
Kanske.
Grejen är den, att jag inte är det minsta trött.

Kommentarer
Postat av: Karoline

Vad roligt att jag gav dig lite inspiration! :]

2007-07-25 @ 10:15:31
URL: http://www.thatshot.blogg.se
Postat av: Lisa

Aj då, låter inte kul!
Ha det så roligt då:), ha en fin dag, kram.

2007-07-25 @ 11:53:18
URL: http://lisaplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0