Förvirrad.

image455Jag känner mig, mer än lovligt, förvirrad. Jag orkar inte med alla svårtydna, komplicerade minspel. Charader är inte min grej. Bara om man låtsas vara djur (då kan det möjligen funka). Men, just det (du är inget djur). Sluta se så förvånad och glad ut. Bara för att der råkar vara Halloween behöver man inte bära runt på en mask vävd av gåtfulla intryck. Snälla, ta bort den. Jag vill se där bakom. Fast till och med masken möter mig skamligt sällan. Vart är du?

PS. Jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Mark

Vi människor har så många masker att vi i princip är olika individer varje dag.

2007-11-02 @ 02:15:27
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Ingeborg

Ja alltså... Jag försöker att äta hyffsat nyttigt och inget godis eller så på vardagar så får jag äta precis vad jag vill på lördagar. Funkar faktiskt ganska bra! Och jag har inte ett sug hela tiden, men ibland kommer det riktigt starkt... Tror inte på vitaminbrist heller, för har ända sedan jag blev veg varit väldigt noga med vad jag äter. Men man vet ju aldrig. Kan man testa på något sätt?

2007-11-02 @ 11:15:14
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0