PS. Arg

image429Ibland blir jag så arg. Jag blir riktigt upprörd. Då skriver jag med CAPS LOCK. Jag bara kokar över. Är du dum i huvudet? Du kan inte behandla mig precis hur som helst? Vad håller du på med? SLUTA. Du är helt sjuk. Helt sjuk och helt DUM I HUVUDET. Körd, blåst. Kalla det var du vill. Men man gör bara inte så. Du kan inte säga åt mig vad jag ska göra. Vi är inte ens kompisar. GÖR DET SJÄLV. JAG SKITER I.

PS. Ledsen, men jag måste bara skriva av mig ilskan.
PS.2. Jag vill väldigt gärna ha den där väskan. Den är från Åhlens och kostar 995 kronor. Dessvärre råkar jag inte ha en tusenlapp till övers sådär bara, så jag struntar nog i den. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: ali

vemdå:(

2007-10-14 @ 19:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0