Frisyrtankar

- Klipp dig och skaffa ett jobb
- Vad snackar du om? Jag har redan klippt mig.
- Naglarna räknas inte.

       

Bild nr 1: Mitt hår just nu. Slitna lockar och (troligtiv) kluvna toppar. Men vad jag ska göra med det, vet jag inte. Här kommer en rad med förslag, men har ni några bättre kanske?

Nicole Richies söta frilla (det var ett tag sedan den såg ut så, men fin är den för det), en liknande variant, fast mer uppklippt (vilket troligtvis innebär lockigare - kanske bättre, eftersom plattång inte riktigt är min grej), Bara toppa håret och låta det växa, Klippa rätt kort (uppklippt) och låta det vara lockigt. Lugg kanske. Nej jag skojar. Eller vad säger ni? Kanske som här på sidan? Tips tips tips.


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Nicole har ju en superfin frisyr. Kör på den, tycker jag. :)

2007-09-23 @ 08:43:23
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: aida

ja tycker oxå nicole tror ja! Ska vi klippa oss tillsammans ? ;D

2007-09-23 @ 18:49:40
Postat av: Nina

tack så jätte mkt :D

2007-09-23 @ 19:23:47
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: alex

jag tycker den 3dje bilden är sjuukt snygg. Och den sista!!

2007-09-28 @ 15:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0