Önskningar

00:00. Det innebär att man får önska sig något. Jag kan inte rå för att jag tänker så varje gång jag ser det. Det har liksom nötts in i hjärnan sedan någon gång när jag var liten. Problemet är bara det att jag aldrig hinner bestämma mig för vad jag ska önska mig, innan det har tickat över i en ny minut. Så då drabbas jag av stressyndrom och börjar skaka (haha, inte riktigt, men det lät mer dramatiskt då). Jag blir hispig och säger: "Vad ska jag önska mig? Vad ska jag önska mig? Säg fort!". Men nu hann jag iaf önska mig. Blev nästan lite stressad, för jag hade glömt bort, vad jag hade bestämt att jag alltid ska önska mig. Jag bestämmer i förväg, så att jag inte ska få kortslutning när det väl gäller, och sumpa en önsknings-chans. Men jag får ändå alltid kortslutning. Hjärnan blir överbelatstad och det enda jag tänker på är att jag måste komma på något att önska. Wow. Kom precis på en briljant idé. Jag ska önska mig en till önskning, en som inte är tidsbegränsad, och så ska jag sitta ner länge och verkligen tänka efter, vad det är jag vill ha, innan jag bestämmer mig. Fast det kanske är fusk.

Kommentarer
Postat av: Nina

Trur d e fusk ja! Da blir d kanskje ikke å funke lenger.. Men vess d funke, si ifra! Da skal æ prøv å ønske mæ ubegrensa antall ønska! :D Hehe

2007-09-18 @ 00:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0