Alla gick på den

Alla gick på den - jag också. Vi trodde det var vår. Igår var det snöstorm. Insåg ni finten? Grundlurade. Men det gör inget, det är ju ändå sportlov. Och när det är sportlov ska det vara snö. Så jag är nöjd i alla fall. Det enda som är lite dåligt är att man är kritvit och alla sandaler är fula då. För jag hittade faktiskt ett par sandaler på stan. Jag blir alldeles glad av sånt. Att hitta sandaler alltså. Och av att det finns galet mycket färgglatt i affärerna.

Har precis ätit flygande Jakob. Det är sjukt gott. Jag hade faktiskt glömt bort hur gott det var. Så det var tur att jag åt, nu minns jag. Igen. Nej, jag ska baka mjukpepparkaka (någon har köpt en sådan där färdigsats där man bara ska tillsätta vatten typ, som går ut snart. Jag tar på mig bakansvaret som vanligt. Det är ju faktiskt riktigt roligt att baka.) och spela piano. Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: alex

haha vi blev i sånnafall lurade igen ? för de vart ju sol igen. Vill bara säga att flygande jacob ( om de är rättern med bananer och jordnötter) är det värsta jag vet. onödigt tillägg men sant.

2008-02-17 @ 20:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0