Jag har en klump i halsen

Jag har en klump i halsen. Nej inte en sån där ledsenklump - inte alls. En fysisk klump. Hur mycket jag än sväljer så försvinner den aldrig. Jag kvävs inte. Det är bara obehagligt. Jag måste nog vila från gympan imorn - jag har ändå klarat simningen, så det är lungt. Fast jag ska gå på bilden. Jag måste. För jag har hur många idéer som helst. Min käke gör jätteont. Jag var hos tandläkaren idag (och ska inte dit förrän om två månader nästa gång! - fast jag kommer nog på ett mellanbesök troligtvis, det brukar ju bli så) och då hade jag inte ont. Nu är hela käken knas. Och jag ska sova. Godnatt.

PS. Det kanske är en gladklump i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0