Jag tror att ingen ser mig när jag blundar

Jag tror att ingen ser mig när jag blundar. Jag tror att ingen hör mig om jag håller andan. Jag tror att ingen lyssnar när jag sjunger för mig själv. Jag tror att ingen vet varför jag ler när jag är ensam. Jag tror att ingen förstår vad jag egentligen menar. Jag tror att ingen minns den dagdröm som jag drömde. Jag tror att ingen springer på mina väger. Jag tror att ingen känner samma sol som jag. Jag tror att ingen kan mitt hemliga språk. Jag tror att ingen anar vad jag önskar mig. Jag tror att ingen skrattar på mitt sätt. Jag tror att ingen är så lycklig som mig. Jag tror att ingen tänker som jag.

För jag tror att ingen ser mig när jag blundar. (man får inte tjuvkika).

Kommentarer
Postat av: Jilly B

Du är cool!

2008-03-05 @ 08:23:49
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Annika

hahaha bara för att du var för dålig för att lista ut lösenordet! ;)

2008-03-05 @ 22:11:43
URL: http://annikaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0